Luna a cincia

Bine v-am găsit la luna a cincia!
În această lună mănânc măr cu biscuite, suc de portocale şi supică, măr cu avocado...
La baie nu îmi mai place să stau pe spate pe reductor, îmi ridic căpşorul, vreau să stau în fundic...
Pe data de 7 martie m-am uscat cu uscătorul de păr pentru prima dată.
Am fost bolnavă cu gripă: în prima zi (4 martie) am avut 39.3 (deci 38.8), apoi a tot scăzut febra zilnic, dar doar după-masa creştea; dimineaţa şi seara nu aveam febră... Am rămas cu o tuse care a trecut şi ea, în timp. A fost mami cu mine la doctor şi printre altele m-a cântărit, aveam 7170g şi doctorul a fost foarte mulţumit!
Tot mai des mă pune mami în funduleţ şi îmi place tot mai mult.
În această lună mami şi tati au fost la o nuntă, aşa că am stat pentru prima dată singură cu bunica Sanda. Mi-a fost tare dor de mami...